Terug

Klantenservice Aspius.nl

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Veel gestelde vragen Aspius.nl

1.1 Ik ontvang geen bevestiging van mijn bestelling op Aspius.nl, hoe kan dat?

Het komt geregeld voor dat diensten zoals Hotmail of Gmail onze bevestigingen markeren als spam. Controleert u dus uw spambox, waarschijnlijk vindt u daar de bevestiging. Om te voorkomen dat in de toekomst onze mail bij u als spam wordt gemarkeerd kunt u ons toevoegen aan uw lijst met contactpersonen.

Vind u de bevestigingsmail niet in uw spambox dan kan het zijn dat u niet uw juiste email adres op Aspius.nl ingevuld heeft.

 

1.2 Ik wil graag een bestelling plaatsen maar wil geen account aanmaken, moet ik per se bij Aspius.nl een account aanmaken?

Nee, dat hoeft u bij ons niet. U kunt in onze shop Aspius.nl ook als gast winkelen. Als gast voert u éénmaal uw gegevens e.d. in. Deze gegevens gebruiken wij alleen voor de betreffende bestelling die u heeft voldaan op Aspius.nl.

Het voordeel om een account aan te maken op Aspius.nl is dat u bij een nieuwe bestelling niet nogmaals al uw gegevens hoeft in te voren.

1.3 Kan ik bij Aspius.nl artikelen retourneren?

Artikelen besteld via Aspius.nl  kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd.

Dit geldt niet voor op maat gesneden boottapijt en accu's

Retour verzendingen:

Retour verzending komt altijd voor rekening en risico van de verzender. Een retour pakket dient ten alle tijde voldoende te worden gefrankeerd en zeer goed en degelijk verpakt te worden om zo beschadigingen te voorkomen.

Accu's die u aankoopt bij Aspius kunnen niet worden geruild of retour worden gestuurd.

Accu's die u in de garantie periode retour wilt sturen kunnen niet verzonden worden door PostNL, hier heeft u een speciale koeriersdienst voor nodig. Deze kosten zijn altijd voor de klant tenzij Aspius.nl anders aangeeft.

Onvoldoende gefrankeerde post word geweigerd.

Voor retourzendingen, U kunt uw pakket retour sturen naar onderstaand adres:

Aspius.nl
De Steven 10
9206AX Drachten


Vermeld duidelijk in en op het pakket uw naam en ordernummer voor een snelle afhandeling.

Retour formulier kunt u hier downloaden: Retour Formulier

1.4 Wat zijn de betalingsmogelijkheden op Aspius.nl?

De volgende betalingsmethoden zijn beschikbaar op de Aspius.nl:

Vooruitbetaling
Na uw bestelling (u kiest voor de standaard verzendmethode) ontvangt u een e-mail met de gegevens om uw betaling te voltooien via een bank-overschrijving. De keuze waarop u dit doet bepaalt u zelf.

 


iDEAL
Indien u voor deze optie kiest kunt u meteen betalen met iDEAL. Dit gebeurt allemaal op een SSL-beveiligde server. U kunt dit controleren via de groene balk die begint met https en het bekende slotje.
iDeal-Betalingen

PAYPAL
Veilig online betalen, en nog simpel ook?. Dat kan met Paypal. Met Paypal betaalt u snel en veilig online en beschermt u tijdens het online winkelen.

Paypal-logo


Mistercash

Mistercash is een samenwerking van een aantal Belgische banken en te vergelijken met Ideal in Nederland. Het is ook mogelijk met de kaart geld af te halen. Dit maakt Mistercash extra veilig en betrouwbaar. Je kunt dus zonder enige zorgen een online betaling doen met Mistercash.

1.5 Wat is de levertijd voor artikelen op Aspius.nl?

Voor bestellingen die geplaatst worden op werkdagen voor 16:00 uur zullen we mits op voorraad dezelfde werkdag versturen. 

Wij maken op Aspius.nl geen gebruik van voorraad beheer u kunt dus niet zien of een artikel op voorraad is.

Indien de vertraagde artikelen deel uitmaken van een grotere bestelling zullen wij wachten met verzenden tot uw bestelling compleet is.

Artikelen die niet op voorraad zijn proberen we dan ook binnen 2 - 3 werkdagen naar onze klanten te versturen.

Door de drukte in het hoogseizoen kunnen er extra vertragingen ontstaan bij de groothandel of onze vervoerders.

Door de drukte in december i.v.m. de feestdagen kunnen er extra vertragingen ontstaan bij de groothandel of onze vervoerders.

 

 

1.6 Door wie worden de artikelen afgeleverd?

Pakketten worden verstuurd met de GLS, PostNL en FRL.

 

1.7 Mijn status staat op verzonden maar ik heb geen Track en Trace ontvangen?.

Zodra de pakketten worden opgehaald door onze vervoerders ontvangt u en Track en Trace via de mail die u heeft opgegeven bij uw bestelling.

Het kan zijn dat uw mail in de spam box terecht is gekomen. Vind u nog geen T&T mail controleer dan uw email adres die u bij onze webshop heeft ingevoerd. De ingevoerde email vind u terug in uw account of op uw factuur.

 

1.8 Wat betekend status In Bestelling Groothandel?

De status In Bestelling Groothandel betekend dat uw bestelde artikel niet meer voorradig is in onze winkel, en dat deze inmiddels besteld is bij onze groothandel.

De levertijd proberen we zo kort mogelijk te maken ons streven is binnen 2 - 3 werkdagen uw bestelling klaar te maken voor verzending.

Door de drukte bij de groothandels en vervoerders kan het helaas wel eens voorkomen dat dit langer gaat duren.

Heeft u na een week nog geen bericht gehad kunt u ons bellen over de status.

Houd uw naam en ordernummer beginnend met de letters ORD bij de hand voor een snelle afhandeling.

 

 

1.9 Ik wil graag mijn order annuleren kan dat?

U kunt als u wilt de bestelling annuleren bij Aspius.nl, is deze nog niet verstuurd neem dan contact met ons op.

Houd u naam en ordernummer beginnend met de letters ORD bij de hand voor een snelle afhandeling.

Wij storten z.s.m. uw geld retour via een platform genaamd Mollie. Dit kan enkele uren duren voordat het geldbedrag zichtbaar word op uw bankrekening.

1.10 Wat zijn de verzendkosten op Aspius.nl?

ZENDINGEN BINNEN NEDERLAND

- Vanaf €20,00 kan er worden besteld op Aspius.nl
- Verzendkosten in heel Nederland word €3,95 in rekening gebracht. Met uitzondering voor de waddeneilanden hiervoor kan een toeslag voor worden berekend.

- Bij bestellingen voor Rubberboten kunt u eerst contact met ons opnemen over eventuele verzendkosten, hier voor geldt een verzendtoeslag variërend van €50,00 tot €100,00

Accu's tot 105 Ampere tot 24 kg die worden verzonden naar de wadden eilanden word een extra toeslag van €13,00 in rekening gebracht.

Accu's vanaf 120 Ampere  kunnen alleen in overleg naar de wadden eilanden worden verzonden. Hiervoor word een extra toeslag in rekening gebracht.

ZENDINGEN BUITEN NEDERLAND België en Duitsland:

-Bestellingen naar België en Duitsland word  €12,50 in rekening gebracht.
-Bestellingen naar het buitenland zijn standaard verzekerd tot €500,00.
-Bestellingen naar het buitenland die meer wegen dan 20 kilo kan in overleg worden verzonden.

-Accu's kunnen in overleg naar het buitenland worden verzonden, graag voor bestellen eerst contact met ons opnemen i.v.m. de extra verzendkosten.

-Voor alle andere EU landen gelden hogere verzendingstarieven.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box